Hoe maak je een website: Overview
In deze blog vatten we de reeks: Hoe maak je een website? samen. Tevens geven je nog iets meer handvaten voor het maken je eigen website voor je bedrijf of hobby.
In deze blog vatten we de reeks: Hoe maak je een website? samen. Tevens geven je nog iets meer handvaten voor het maken je eigen website voor je bedrijf of hobby.
In het vijfde deel gaan we aan de slag met de customizer. Hiermee zorg je ervoor dat je website een professionele uitstraling krijgt!
In het vierde deel gaan we aan de slag met je menu. Hiermee zorgen we ervoor je dat klanten gemakkelijk door je website heen kunnen gaan. Je website is nu bijna klaar.
Dit is de het belangrijkste onderdeel van je website. Dit is de pagina die je klanten als eerste zien. Je moet zorgen dat deze pagina in een keer duidelijk maakt wat je bedrijf doet en waarom ze met jou in zee moeten gaan.
Welkom bij de eerst blog in de reeks: Hoe maak je een website in Wordpress? In deze reeks nemen we je mee in de wondere wereld van Wordpress. In het tweede deel van de reeks laten we zien hoe je een thema kiest voor jouw website.
Welkom bij de eerst blog in de reeks: Hoe maak je een website in Wordpress? In deze reeks nemen we je mee in de wondere wereld van Wordpress. We leren je de tips en tricks om zelf aan de slag te gaan met jouw nieuwe website. Lees snel verder om meer te leren.
Je zult de term SEO wel eens eerder gehoord hebben. Maar wat is het precies? En waarom is dit zo belangrijk voor jouw website en jouw bedrijf?
Over deze vraagstukken en meer vind je hieronder meer informatie. Lees snel verder om te kijken hoe jij jouw website kan verbeteren.
Een website wordt ook wel een visitekaartje van een bedrijf genoemd. Het is daarom belangrijk om zo duidelijk mogelijk over te brengen waar jij voor staat. Maar hoe ontwerp je een passende website? In deze blog neem ik je mee in het ontwerpproces van een website.
Kleur doet veel met ons. Kleuren kunnen emoties, herinneringen en gevoelens opwekken. Het kan een van je sterkste wapens zijn voor je Brand. Je kan hierdoor inspelen op de gevoelens van je klanten.
Er zijn momenten dat je even niet meer weet wat voor content je kunt plaatsten op social media. Dit overkomt de beste, om dit te voorkomen werken wij met 3 vaste thema’s.
Lees verder om te zien hoe je dit kunt inzetten voor jouw bedrijf.